ΤΟΜΕΙΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
• Όπως ένας ζωγράφος ζωγραφίζει τις ιδέες του στον καμβά, έτσι οι μουσικοί ζωγραφίζουν με τις ιδέες τους τη σιωπή. (L. Stokowski)

Ανέκαθεν η κλασική παιδεία, όχι μόνο όσον αφορά στη Μουσική, αλλά και σε όλες τις τέχνες, αποτελούσε σημαντική πηγή καλλιέργειας και αυτοολοκλήρωσης του ανθρώπου. Το "Ωδείο των Χρωμάτων", βασισμένο σε ισχυρό υπόβαθρο γνώσης και εμπειρίας, ιδρύθηκε για να αποτελέσει ένα κέντρο, τόσο παροχής της κλασικής παιδείας, συχνά μέσω των δυνατοτήτων που μας τροφοδοτεί η σημερινή τεχνολογία, όσο και ανταλλαγής απόψεων, στοχεύοντας πάντα στην προάσπιση, την εξέλιξη και τη διάδοση του πολιτισμού σε όλες του τις εκφάνσεις.
 
• Σχολή Διεύθυνση Ορχήστρας & Διεύθυνση Χορωδίας
2 ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ, αναγνωρισμένα από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους το Σεπτέβριο 2016 στο "Ωδείο των χρωμάτων": ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ (σε συνεργασία με τη ΣΥΜΦΩΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΕΩΝ "ΣΟΝ" του "Ωδείου των χρωμάτων") & ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΧΟΡΩΔΙΑΣ (σε συνεργασία με τη Μικτή ΧΟΡΩΔΙΑ του "Ωδείου των χρωμάτων") υπό την Καλλιτεχνική Διεύθυνση & Διδασκαλία του Διεθνούς φήμης Διευθυντή Ορχήστρας/Συνθέτη ΜΙΧΑΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ.
 
• Σχολή Ανώτερων Θεωρητικών μαθημάτων & Σύνθεσης
Ωδική
Αρμονία
Αντίστιξη
Φούγκα
Σύνθεση

• Σχολή Υποχρεωτικών Θεωρητικών μαθημάτων
..............
• Σχολή Πιάνου - Τσέμπαλου
Όντας ίσως το πιο δημοφιλές όργανο τόσο της Ελληνικής αλλά και της Ευρωπαϊκής Μουσικής παιδείας, το πιάνο, ως το πιο σύγχρονο, κατασκευαστικά, όργανο της οικογένειας των πληκτροφόρων, αποτέλεσε εφαλτήριο για τη δημιουργία πολλών και σημαντικών μουσικών έργων. Φοιτώντας στη σχολή του Πιάνου, ο μαθητής θα έχει την ευκαιρία, πέρα της πρακτικής, να διδαχθεί τη διαφορετική αντιμετώπιση που χρειάζεται κάθε ιστορική περίοδος, καθώς επίσης και να εντρυφήσει καθ' όλη τη διάρκεια των σπουδών του σε μεγάλο μέρος του πιανιστικού ρεπερτορίου της εκάστοτε εποχής.
• Σχολή Εγχόρδων
Βιολί
Βιόλα
Βιολοντσέλο
Κοντραμπάσο

Η σχολή εγχόρδων ασχολείται με την εκμάθηση των οργάνων που αναμφίβολα έχουν παίξει τους πιο σημαντικούς ρόλους στην εξέλιξη του είδους που συνεκδοχικά ονομάζουμε "Κλασική Μουσική". Το βιολί και η οικογένειά του, με το συνεχή ήχο και το ευρύ φάσμα εκφραστικών δυνατοτήτων αποτέλεσαν τα όργανα στα οποία βασίστηκε μεγάλο μέρος της λόγιας μουσικής δημιουργίας των διαφόρων εποχών.
• Σχολή Κιθάρας
Η κιθάρα, όχι μόνο ως μουσικό όργανο της Ισπανικής και Λατινοαμερικανικής κουλτούρας αλλά συγχρόνως και ως κληροδότημα για πολλές άλλες Ευρωπαϊκές και μη παραδόσεις, αποτελεί σημαντικό πόλο έλξης για μεγάλο αριθμό ανθρώπων όσον αφορά στην ενασχόλησή τους με την τέχνη της μουσικής. Ο μαθητής της σχολής της Κιθάρας θα έχει την ευκαιρία να διδαχθεί το ρεπερτόριο και την τεχνική ενός οργάνου το οποίο, ίσως όσο κανένα άλλο, εισχώρησε και ενσωματώθηκε στη μουσική δημιουργία πολλών διαφορετικών παραδόσεων και μουσικών ιδιωμάτων.
• Σχολή Ξύλινων πνευστών
Φλάουτο
Όμποε
Κλαρινέτο
Σαξόφωνο
Φαγκότο

Μέσω της σχολής των Ξύλινων Πνευστών, ο μαθητής θα έχει την ευκαιρία να μελετήσει τα μυστικά του οργάνου του τόσο σε σολιστικό επίπεδο, όσο και ως μέλος μικρών και μεγαλύτερων μουσικών συνόλων. Τόσο η ίδια η φύση της οικογένειας των ξύλινων, όσο και τα εκ διαμέτρου διαφορετικά ηχοχρώματα τους, συνέβαλλαν ανεκτίμητα στη διαμόρφωση του ορχηστρικού ηχοχρώματος από την εποχή του Μπαρόκ μέχρι τις μέρες μας.
• Σχολή Χάλκινων πνευστών
Κόρνο
Τρομπέτα
Τρομπόνι
Τούμπα

Τα χάλκινα πνευστά ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα αερόφωνα λόγω της διαφορετικής τεχνοτροπίας τους, με αποτέλεσμα να προϋποθέτουν ιδιαίτερη προσέγγιση και στον τρόπο διδασκαλίας. Τόσο η χρήση της τρομπέτας στις περιόδους του Μπαρόκ και του Κλασικισμού, όσο και η ραγδαία εξέλιξη της κατασκευής και της εκτελεστικής πρακτικής όλης της οικογένειας των Χάλκινων, από την περίοδο του Ρομαντισμού μέχρι τον 20ό αιώνα και τις μέρες μας, τα καθιστούν όργανα σταθμό για την εξέλιξη της μετα-κλασικής μουσικής σκέψης.
• Σχολή Κρουστών Κλασικής & Σύγχρονης Μουσικής
Τύμπανα
Γκραν κασα
μεταλλόφωνο
Ξυλόφωνο
Ταμπούρα

Τα Κλασικά Κρουστά είναι το νεότερο, ηλικιακά, μέλος της ορχήστρας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι στερούνται ρεπερτορίου. Αντιθέτως, εξ αιτίας των πολλαπλών ηχοχρωματικών δυνατοτήτων που προσφέρουν οι αναρίθμητοι συνδυασμοί κρουστών οργάνων, αποτέλεσαν και αποτελούν σημαντικό μέρος της σύγχρονης λόγιας δημιουργίας, από τα μέσα περίπου του περασμένου αιώνα μέχρι τις μέρες μας, με αποτέλεσμα συχνά να είναι το επίκεντρο της μελέτης πολλών εκτελεστών αλλά και συνθετών.
• Σχολή Μονωδίας - Μελοδραματικής
Η σχολή Μονωδίας ασχολείται με την εκμάθηση του πρωταρχικού και μοναδικού φυσικού μουσικού οργάνου, της ανθρώπινης φωνής. Αποτέλεσε την απαρχή της μουσικής δημιουργίας όλων ειδών που ανέπτυξε η τέχνη των ήχων. Από τη θρησκευτική και κοσμική μουσική του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης μέχρι την Όπερα των διαφορετικών περιόδων και το Σύγχρονο Τραγούδι, η ανθρώπινη φωνή δεν έπαψε να είναι το κύριο μέσο που συνδέει την έκφραση των ανθρώπινων ιδεών διαμέσου δύο εκ διαμέτρου διαφορετικών μέσων, του λόγου και του ήχου.
• Σχολή Βυζαντινής μουσικής
Η σχολή Βυζαντινής Μουσικής ασχολείται με την εκμάθηση της ψαλτικής, μιας αναμφίβολα παραδοσιακής τέχνης η οποία, από την απαρχή της περνούσε από το δάσκαλο στο μαθητή, αρχικά μέσω της προφορικής παράδοσης και μετέπειτα μέσω της συστηματοποίησης της διδασκαλίας. Ο μαθητής θα έχει την ευκαιρία να διδαχθεί τα μυστικά της νέας αναλυτικής σημειογραφίας και να καλλιεργήσει τη φωνή του μέσω της βυζαντινής πρακτικής και αισθητικής, η οποία βρίσκει εφαρμογή και σε άλλα μουσικά είδη όπως η παραδοσιακή και η λαϊκή φωνητική μουσική.